Algemene e-mailhandtekening

Algemene e-mailhandtekening

  • één uniforme handtekening voor alle gebruikers
  • te personaliseren met je eigen naam en functie
  • handig voor kantoren met veel Accelerate gebruikers

Wil je voor alle gebruikers in Accelerate dezelfde handtekening toepassen. Dat kan! Je kunt hiervoor de optie Algemene E-mailhandtekening gebruiken. In dit hoofdstuk leggen we je stap voor stap uit hoe je deze kunt inrichten.

Algemene e-mailhandtekening inrichten

  1. Ga naar intellingen en kies voor e-mailsjablonen
  2. Kies aan de linkerkant voor algemene e-mailhandtekening
  3. In dit scherm kun je voor zowel het opstellen als het beantwoorden een handtekening opvoeren
  4. Gebruik placeholders voor:
    1. De naam van de gebruiker
    2. De functie van de gebruikers
    3. Het rechstreekse telefoonnummer van de gebruiker
    4. En eventueel het adres van de gebruiker (kantoorlocatie)
    5. De afbeeldingen die je onder afbeeldingen voor e-mailhandtekeningen hebt toegevoegd
    6. 💡
      Let op! de afbeeldingen dienen het juiste formaat te hebben (logo’s hebben doorgaans een breedte van 300px.)

Het grote voordeel is nu dat alle gebruikers op één en dezeflde manier naar buiten communiceren en je met één handeling bepaalde gegevens voor iedereen kunt wijzigen (bijvoorbeeld een nieuw bedrijfslogo).

Voorbeeld algemene e-mailhandtekening

De algemene e-mailhandtekeningopstellen inclusief de placeholders

image

Het resultaat van het ontwerp

image