Dossier

Dossier

    MIJN REMINDERS

    Reminders zijn voor persoonlijk gebruik, je kunt ze aanmaken vanaf het dossier of vanaf reminders in de bovenste balk. In de bovenste balk onder reminders worden al jouw reminders over de dossiers opgelijst. Je kunt ze hier aanpassen en verwerken, waarbij ze bij verwerken direct weg zijn.

    NOTITIES

    Onder notities worden de notities op dit dossier getoond. Tevens kun je de items sorteren op datum, auteur of prioriteit. En indien de notities gekoppeld zijn aan een product, kun je deze er uit filteren.

    1. Om een nieuwe notitie te maken klik je op Notities | nieuwe notitie.
    2. Vul de gewenste velden in.
      1. De volgende velden zijn beschikbaar.

      2. Titel: Geef de notitie een treffende titel mee.
      3. Omschrijving: Gebruik dit veld voor de inhoud van jouw notitie.
      4. Type: Je kunt de notitie een type meegeven[3]. Waarbij het type terugbelverzoek zorgt voor een uitgelichte signalering.
      5. Als je het type 'Belregistratie' gebruikt, komen er nieuwe velden bij. Hiermee leg je de details van een telefoongesprek vast. Onderwerpen moeten door een admin ingesteld worden, lees hiervoor het stuk 'Belregistratie' in

        .

      6. Prioriteit: Selecteren van dit vakje betekent dat de notitie prioriteit heeft. Onder Notities in het notitieoverzicht zal dit zichtbaar zijn en onder Overzicht krijgt deze notitie een rode kleur en wordt deze bovenaan geplaatst.
      7. Signaleren: Indien deze geselecteerd wordt, zal er een werkvoorraadsignalering worden aangemaakt. Je dient extra gegevens in te voeren:
      8. - Is de signalering voor de adviseur of de binnendienstmedewerker van dit dossier.

        - Op welke datum en welk tijdstip dient deze medewerker gesignaleerd te worden?

      9. Product: Indien de notitie over een product uit het dossier gaat, kun je deze hier selecteren. In het notitieoverzicht kun je vervolgens filteren op product.
    3. Kies voor opslaan.
    4. Gemaakte notities zijn te wijzigen door op de notitie te klikken.

    Terugbelverzoek

    Als bij het aanmaken van een notitie onder type gekozen wordt voor “terugbelverzoek” gebeuren er een aantal zaken:

    • Voor de geselecteerde gebruiker wordt er direct een werkvoorraadsignalering aangemaakt.
    • image
    • De geselecteerde gebruiker krijgt (afhankelijk van de browserinstellingen) een pop-up rechts onderin zijn scherm. Hij dient hiervoor wel ingelogd te zijn in Accelerate. Maar wanneer Accelerate openstaat op de achtergrond, dan komt de pop-up alsnog in beeld, over andere programma’s heen. Mocht de gebruiker niet ingelogd zijn dan ontvangt hij de notificatie bij het inloggen.
    • image
    • De geselecteerde gebruiker krijgt boven in zijn Accelerate scherm een ‘terugbel icoontje’ Deze verdwijnt wanneer het werkvoorraaditem is verwerkt.
    • image

    In dit overzicht worden het mailverkeer en de notities in chronologisch volgorde getoond: uitgaande mails en notities aan de rechterkant, binnenkomende mails aan de linkerkant.

    BESTANDEN

    Onder de component bestanden heb je de mogelijkheid om documenten op te slaan. Afhankelijk van de instelling binnen de licentie kan het zijn dat er standaard een aantal mappen beschikbaar zijn[4]. Je kunt per dossier mappen of documenten toevoegen.

    Je kunt hier documenten kwijt die je niet kwijt kunt onder de dossiercontroles.