CRM (bedrijven)

CRM (bedrijven)

Intro

Net als bij personen kunnen ook bedrijven automatisch of handmatig toegevoegd worden. Wordt er een aanvraag gekoppeld van een bedrijf die nog niet is opgenomen in het CRM dan wordt deze automatisch toegevoegd. Handmatig kun je een bedrijf als volgt toevoegen:

Ga onder CRM | naar betreffende Bedrijfsgroep en kies voor toevoegen.

Bedrijven vinden, queryen en exporteren

Zie de paragraaf personen toevoegen, hier wordt uitgelegd hoe dit voor personen werkt. Dit is vrijwel gelijk voor bedrijven.

Bedrijfsgegevens – CRM kaart

Ga onder CRM | naar betreffende Bedrijfsgroep en klik –eventueel na zoeken- op betreffend bedrijf. Grotendeels is dit gelijk aan een persoon; zie daarom ook de paragraaf hierboven voor meer informatie. Een aantal punten zijn uniek voor bedrijven, die worden hier toegelicht:

BEDRIJFSINFORMATIE

Bedrijfsinformatie als een bedrijfsnaam en KVK nummer kun je kwijt onder Relatiegegevens. Een bedrijf kan ook een of meerdere contactpersonen hebben, deze voeg je toe onder Contactpersonen.

AFDELINGSINFORMATIE

Indien gewenst kun je contactpersoon aan afdelingen koppelen, mits er afdelingen zijn aangemaakt. Deze maak je aan onder Afdelingen. Een afdeling kan eigen adresgegevens en eigen contactpersonen hebben.

Onder overzicht vind je een overzicht van onder andere alle adressen en contactpersonen binnen dit bedrijf.

Door naar het volgende hoofdstuk?

Instellingen
Instellingen