BIG CHANGE Klantcommunicatie in het Engels
Vanaf nu is het mogelijk om op dossierniveau aan te geven dat de klant Engelstalig is. Vervolgens kun je het klantportaal en de communicatie per e-mail automatisch in het Engels aanbieden. Voor je het klantportaal en de e-mail in het engels kunt gebruiken dient de Admin dit aan te zetten (Instellingen | Dossier en status| klantcommunicatie | taal publiceren op het klantportaal).
IMPROVEMENT E-mail placeholders uitgebreid met voornaam adviseur en behandelaar
Drie nieuwe placeholders zijn toegevoegd waarmee het mogelijk wordt om in een e-mail de voornaam van de dossier behandelaar {{ dossier.owner_firstname }}, dossier adviseur {{ dossier.advisor_firstname }} of afspraakadviseur {{ appointment.advisor_firstname }} te tonen. Om hier gebruik van te maken is het noodzakelijk om onder Gebruikersbeheer of Mijn Account eenmalig de voornaam op te geven.
NEW Start je Findesk Dossier met iWize brondata
Gebruik jij als adviespakket Findesk en doe jij de klantinventarisatie met iWize? Dan kun je vanaf nu vanuit het dossier (Externe bronnen | Findesk) op basis van de opgehaalde brondata een dossier in Findesk starten.Big improvement | Visuele verbetering DossierChecker | De weergave van de DossierChecker resultaten is sterk verbeterd: per document zijn de resultaten gegroepeerd op type resultaat Daarnaast kun je met je mouse-over over de resultaten gaan om te zien waar het resultaat vandaan komt c.q. niet opgehaald kon worden.
IMPROVEMENT Administratie kinderen op dossier
Bij kinderen op een dossier zijn aanvullende velden opgenomen: initialen, tussenvoegsel en achternaam
BUGFIX Accelerate Go: e-mails verzonden vanuit dossiers worden weer opgeslagen in betreffend dossier
Per abuis werden de mails opgeslagen in de globale postvak uit, dit is nu opgelost.
BUGFIX Accelerate Go: het ‘van’ adres is het e-mailadres van de licentie
Verstuurde je een e-mail vanuit Accelerate Go dan werd het van adres niet juist gevuld, dit is opgelost waardoor het van adres weer het e-mailadres van de licentie is.
IMPROVEMENT Verbeteringen koppeling NHB
Om een aantal redenen lukte het de afgelopen dagen niet altijd om een hypotheek succesvol naar NHB te versturen. Een aantal verbeteringen zijn doorgevoerd om dit op te lossen.
IMPROVEMENT Administratie op wie de laatste triggeraanpassing deed
Vanaf nu wordt in het overzicht Triggers beheren getoond wie wanneer de laatste aanpassing heeft gedaan. Handig als je met meerdere collega’s de afspraaktriggers beheert, of wanneer je benieuwd bent wanneer Support een trigger voor jullie heeft aangepast.
IMPROVEMENT De naam Callas is aangepast naar Credit Life
Callas heeft haar organisatienaam aangepast. Voor de licentie die deze naam nog niet zelf hadden aangepast onder CRM - Verzekeraars is dit door Accelerate gedaan.