NEW Nieuwe mogelijkheden in het signaleren naar systeemwerkvoorraden
Onder Instellingen is het mogelijk om werkvoorraden aan te maken en deze te markeren als een 'systeemwerkvoorraad'. Nieuw is dat je op verschillende plekken signaleringen kunt maken voor deze systeemwerkvoorraad. Dit kan handig zijn wanneer je bijvoorbeeld een team hebt die over de dossiers heen bepaalde administratieve taken oppakken. Het signaleren kan:
- vanuit een triggeractie in een trigger
- bij het (geautomatiseerd) starten van een scenario
- bij het handmatig maken of omhangen van een signalering
NEW Signaleer wanneer het actiepunt mbt de BNP garantiestelling nog open staat
Wanneer je een bankgarantie aan wilt vragen bij BNP dient de klant op het portaal de aanvraag te ondertekenen. Vanaf nu is het mogelijk om gesignaleerd te worden wanneer het actiepunt al x-dagen openstaat bij de klant.
IMPROVEMENT Aan en CC in e-mailsjablonen verbeterd
Bij het maken van een e-mailsjabloon kun je selecteren naar wie de e-mail verzonden wordt, de gepresenteerde lijst is gelimiteerd per scope tot een lijst die werkelijk van toepassing is voor de betreffende scope.
IMPROVEMENT API uitgebreid
Twee calls zijn uitgebreid met een aantal nieuwe velden: get/dossier {id} en post/dossier/{id}/update
IMPROVEMENT E-mailplaceholders toevoegen aan engelstalige e-mailsjablonen
Bij het bewerken van de engelstalige versie van een e-mailsjabloon kun je vanaf nu ook de pop-up met e-mailplaceholders gebruiken. Wanneer je op een placeholder klikt wordt deze toegevoegd in het sjabloon welke op dat moment open staat.
IMPROVEMENT Exports onder Overzichten, Facturen voorzien van een limiet
Om technische reden is er een limiet van 1000 gezet op de facturen en debiteuren export onder Overzichten, Facturen.
IMPROVEMENT Extra horizontale navigatie in het instellingenmenu is komen te vervallen
Omdat deze navigatie geen duidelijke meerwaarde meer had en om de ruimte efficiënter te gebruiken is de horizontale menubalk welke zichtbaar was bij een aantal instellingenmenu’s komen te vervallen.
IMPROVEMENT Het wijzigen van hoofddiensten onder OTD instellingen is verduidelijkt
Een admin die een aanpassing wilden doen mbt een hoofddienst kon deze mogelijkheid niet altijd vinden. Daarom is er een nieuwe knop toegevoegd onder elke hoofddienst met de mogelijkheid om de hoofddienst en onderliggende diensten te wijzigen.
IMPROVEMENT Kennis en ervaringsformulier is verbeterd
Vult de klant het kennis en ervaringsformulier op het portaal in dan wordt er in de bestandenmap van het dossier een pdf met de resultaten opgeslagen. Deze opmaak van de pdf is verbeterd waardoor deze beter leesbaar is geworden.
IMPROVEMENT ORV uitgebreid met een aantal velden
Het product ORV is uitgebreid met een drietal velden welke handmatig in te vullen zijn: Verpand aan, Offertenummer hypotheek en per dekking de Verzekeringnemer. Op deze manier is het mogelijk om meer informatie mbt de ORV te administreren.
IMPROVEMENT Overzicht e-mailplaceholders verbeterd
Bij het bewerken van een e-mailsjabloon is een overzicht met beschikbare placeholders beschikbaar. Om het overzicht van deze lijst te verbeteren zijn de placeholders vanaf nu gegroepeerd per scope.
IMPROVEMENT Rechten voor factuurregels en facturen verbeterd
Factuurregels en facturen zijn te benaderen in het dossier en onder Overzichten (Facturatiewachtrij c.q. Facturen). Op beide niveaus zijn de rechten verbeterd en uitgebreid zodat er apart rechten gegeven kunnen worden voor de factuur(regels) op dossier danwel overzichtsniveau.
IMPROVEMENT Rechtenstructuur uitgebreid met nieuwe recht voor downloaden in de querymanager
Vanaf nu is het mogelijk om gebruikers wel rechten te geven tot de querymanager maar de rechten voor het downloaden van de resultaten te ontnemen.
IMPROVEMENT Signalering wanneer een automatisch door te sturen document niet doorgestuurd kon worden
Wanneer voor een document dat geüpload wordt in de dossiercontrole is ingericht dat deze automatisch naar de geldverstrekker doorgestuurd moet worden en is dat om wat voor reden niet mogelijk, dan wordt dit vanaf nu gesignaleerd.
IMPROVEMENT Signaleringen behorende bij geselecteerde producten worden vanaf nu voorzien van een markering in de werkvoorraad
Onder Instellingen, HDN, Producten kan per product worden aangegeven of de bijbehorende signaleringen moeten worden uitgelicht. Indien dit geselecteerd is voor product X worden de signaleringen behorende bij dit product in de werkvoorraad extra gemarkeerd.
IMPROVEMENT Trigger op verzekeringsdatum uitgebreid met een extra datum
Vanaf nu kan naast de 'aanvraagdatum' ook een trigger voor de verzekering ingericht worden op de 'startdatum'
IMPROVEMENT Visuele verbetering instellingen menu Dossier en status
De menu-items zijn alfabetisch geordend en de items mbt statussen zijn voorzien van hetzelfde icoontje.
IMPROVEMENT Bij het wijzigen van de afspraak is vanaf nu ook het type te wijzigen
Doordat het afspraaktype gewijzigd kan worden is een eventuele rapportage bijgewerkt met de laatste informatie.
FIX Automatisch opvragen van documenten obv gefilterde scenario's
Wanneer vanuit een trigger gefilterde scenario's werden gestart, ging dit niet altijd goed voor de op relatiegegevens gefilterde scenario's. Dit is verholpen.
FIX Een aantal typfouten zijn gecorrigeerd
In de applicatie waren een aantal typfouten geslopen, deze zijn - zover bekend - gecorrigeerd.
FIX Hoofdletters in het overzicht met Beschikbare e-mailplaceholders
Per abuis waren een paar hoofdletters toegevoegd aan het overzicht met Beschikbare e-mailplaceholders. Hierdoor werkten ze niet wanneer je de placeholders kopieerde en plakte. Dit is opgelost.
FIX Hypotheek leningdelen: de einddatum renteaftrek werd niet altijd gevuld
Voor sommige leningdelen werd in het Leningdelen overzicht de einddatum renteaftrek niet gevuld hier is een oplossing voor gevonden. Waar mogelijk is dit ook met terugwerkende kracht opgelost.
FIX Hypotheek onderpand: energielabel afgiftedatum slaat de datum correct op
Datums werden opgeslagen als '30-11--0001', met deze fix kun je datums aanpassen/ toevoegen waarna deze opgeslagen worden zoals doorgegeven.
FIX Hypotheek: verwijderen van leningdelen was niet altijd mogelijk
Vanaf het leningdelen overzicht was het niet mogelijk om een leningdeel te verwijderen. Dit probleem is opgelost.
FIX Management informatie FTR exports
Het was tijdelijk niet mogelijk om de excel exports te maken op de FTR rapportages, dit is opgelost.
FIX Menu-item Rapportages niet langer zichtbaar wanneer je geen rechten hebt
Heb jij geen rechten tot Overzichten en of Rapportages? Dan wordt dit menu-item vanaf nu niet meer getoond in de bovenste menu balk.
FIX Onder Overzichten, OTD’s worden de OTD adviseurs weer getoond in de adviseursfilter
Door een wijziging werden niet al de OTD adviseurs getoond in de filter 'Zoeken op adviseurs', dit is opgelost.
FIX Tonen Maatschappij in quickfacts en querymanager
In de zoekresultaten van de querymanager én in de quickfacts van een product op het dossier was de Maatschappij/Aanbieder soms onterecht leeg. Dit is opgelost.
FIX Verwijderde afspraakresultaten zijn niet langer te selecteren
Per abuis was het nog mogelijk om verwijderde afspraakresultaten te selecteren. Vanaf nu wordt een verwijderd resultaat alleen getoond bij afspraken waar deze al geselecteerd was, het opnieuw selecteren is niet meer mogelijk.
FIX Volgorde rollen bij aanmaken nieuw dossier
Bij het aanmaken van een nieuw dossier werden de gebruikersrollen niet altijd op de standaard volgorde weergegeven. Dit is nu opgelost.
FIX Vreemde tekens in de footer op de factuur
Een aantal standaard vreemde tekens werd niet gehonoreerd in de footer op de factuur. Dit is verholpen.