Fix | E-mailplaceholder voor productnaam verbeterd
De E-mailplaceholder die de hypotheek productnaam ophaalt haalt nu de alias op in plaats van de HDN naam. Dit is vooral wenselijk bij de HDN naam 'reguliere hypotheek': de alias is daar concreter.
Improvement | Aantal Engelse vertalingen verbeterd
Sinds kort is het mogelijk om het klantportaal in het Engels aan te bieden. Een paar items waren niet (goed) vertaald, deze zijn nu alsnog (goed) vertaald.
Improvement | Actiepunt inventarisatieformulier handmatig of met brondata invullen
Op het klantportaal kan het actiepunt klaargezet worden waarbij de klant kan kiezen om het inventarisatieformulier handmatig of met brondata in te vullen. Het scherm waarin de keuze wordt gemaakt is verbeterd.
Improvement | Klembord beschikbaar op CRM kaart
Staan er items op jouw klembord? Vanaf nu zijn deze ook beschikbaar op de CRM kaart, hier wordt het klembord vanaf nu getoond.
Improvement | NPS op dossierniveau
De Net Promotor Score is nu ook beschikbaar op dossierniveau. De admin kan dit indien gewenst inrichten en toevoegen aan betreffend e-mailsjabloon.
Improvement | Placeholders in e-mailsjablonen van een hoofdletter voorzien
Wil jij een zin in een e-mailsjabloon starten met een placeholder, maar heeft deze placeholder nu geen hoofdletter? Vanaf nu is het mogelijk om deze placeholder op die specifieke plek te voorzien van een hoofdletter: hoe dit kan word in het e-mailsjabloon uitgelegd, bovenaan de pop-up met beschikbare placeholders.
Improvement | Premietermijn schadeverzekering uitgebreid
Een schadeverzekering kan nu de volgende premietermijnen hebben: maandelijks, driemaandelijks, halfjaarlijks, jaarlijks of anders nl:.
Improvement | Rechten op e-mail uitgebreid
Naast het verwijderen van e-mails kan de admin nu ook rechten intrekken op Lezen, Opstellen en het overzicht van e-mail in zowel het dossier als op CRM persoons- of bedrijfskaarten.
Improvement | Relatienummer in zakelijke dossiers
In de dossiersamenvatting van een zakelijk dossier wordt vanaf nu het relatienummer getoond.
Improvement | Wordt Accelerate niet goed geschaald? Instelling om dit te verbeteren
Afhankelijk van jouw computer en browser(instellingen) kan het zijn dat Accelerate visueel niet helemaal tot haar recht komt. Dit zie je bijvoorbeeld in de linkernavigatie: verschillende menu-items vallen over meerdere regels, bijvoorbeeld ‘Actiepunten voor klant'. In gebruikersbeheer én in Mijn account heeft de admin c.q. heb jij zelf de mogelijkheid om een instelling aan te zetten om de opmaak, en daarmee de werkbaarheid te verbeteren: Instellingen > Mijn account > Mijn account. Zet de optie 'Interface automatisch schalen’ aan.
New | Melding wanneer het HDN certificaat bijna verloopt
Accelerate maakt gebruik van een HDN certificaat die in eigen beheer van de TP is. Als extra reminder zal Accelerate vanaf nu een melding geven wanneer het certificaat bijna verloopt: 14 dagen van te voren bij de admins, wordt het certificaat dan nog niet verlengd dan krijgen alle gebruikers een melding 3 dagen van te voren.
New | Overzicht uitgegeven Rechten en rollen
Wil je, bijvoorbeeld voor een audit, laten zien wie welke rechten heeft in Accelerate? De admin kan onder Gebruikersbeheer, Rollen, onderaan de pagina op 'audit' klikken om een exceldocument te downloaden met daarin een overzicht van de uitgegeven rechten en rollen.