BIG IMPROVEMENT Klanten kunnen vanaf nu inloggen op het klantportaal met een gebruikersnaam
Standaard is de gebruikersnaam het e-mailadres. Deze gebruikersnaam vind je op het dossier terug onder Instellingen. Deze nieuwe optie biedt je de mogelijkheid om de klant - in plaats van met zijn e-mailadres - in te laten loggen met een gebruikersnaam naar keuze. De meest voorkomende problemen bij het inloggen op het klantportaal zijn hier direct mee verholpen.
IMPROVEMENT API uitgebreid met een aantal velden
Via de API kun je nu ook de nationaliteit en financiële verplichten van de consument doorgeven.
IMPROVEMENT CRM kaart uitgebreid met twee nieuwe velden
Op de CRM kaart kun je nu ook aangeven of er sprake is van Schulden of verplichtingen (ja/nee) en wat de nationaliteit/woonland van de klant is.
IMPROVEMENT Overdrachtsformulier uitgebreid met nieuwe velden
Vanaf nu kun je in het overdrachtsformulier meer informatie kwijt over de nieuwe én huidige woning."
IMPROVEMENT Verzekeringsmedewerker toekennen bij het aanmaken van het dossier
Het veld Verzekeringsmedewerker is toegevoegd aan het Nieuw Dossier scherm zodat direct bij het aanmaken van het dossier de medewerker kan worden toegekend.
NEW Financiële verplichtingen administreren op de CRM kaart
Vanaf nu is het mogelijk om Financiële verplichtingen te administreren op de CRM kaart onder Financiële Situaties.
IMPROVEMENT Bij binnenkomst bindend krediet aanbod worden de overschreven belangrijke data waarden bewaard
Komt het BKA binnen? Dan werden onder Belangrijke data de acceptatiedatum en geldigheidsdata al bijgewerkt. Nieuw is dat de data in de overschreven velden onder de belangrijke data tabel beschikbaar blijft. Let op: dit geldt alleen voor velden waar de BKA na de release is binnengekomen.
NEW Bij het plannen van een afspraak de adviseur kiezen obv geografische afstand
Is het woonadres van de consument bekend en hebben de adviseurs een standaard locatie? Dan zal Accelerate bij het inplannen van een afspraak naast de dossier-adviseur vijf adviseurs voorstellen. Deze vijf worden voorgesteld op basis van de afstand tussen adres consument en locatie adviseur: de adviseurs met de kleinste aftand worden getoond. Je kunt daaroverheen altijd nog een andere adviseur selecteren.
FIX BNP Bankgarantie huisnummer toevoeging correct opgeslagen
In het BNP bankgarantie formulier werd de huisnummertoevoeging niet altijd goed getoond, dit is verholpen.
IMPROVEMENT Triggers inrichten op basis van afspraakresultaat
Na elke afspraak kan er op de afspraak een resultaat gezet worden. De admin kon al inrichten onder Instellingen | Afspraken dat dit standaard resulteerde in een signalering. Vanaf nu kan de admin onder Beheer | Triggers beheren een trigger inrichten op triggerType\\AppointmentResultUpdated. Handig als je standaard bijvoorbeeld een e-mail wil versturen of in concept klaar wilt zetten.
IMPROVEMENT Ockto brondata delen met de geldverstrekker
Vanaf nu is het mogelijk om de bij Ockto opgehaalde brondata te delen met de geldverstrekker. Dit gebeurd automatisch wanneer de klant op het portaal het inventarisatieformulier met Ockto in vult, vanuit Accelerate een dossier in het adviespakket wordt aangemaakt en in het adviespakket wordt meegegeven dat er sprake is van een brondata aanvraag.
FIX Grafiek Prestatie versus landelijk gemiddelde geupdate
Deze grafiek in de management informatie toonde de informatie van de afgelopen weken niet. Dit is opgelost.
FIX Datum polis ontvangen bij de lastenverzekering werd niet correct gevuld
Vanaf nu wordt de datum Polis ontvangen bij binnenkomst van de polis gevuld met de datum van binnenkomst.
FIX Productnamen bij notitie
Bij het opstellen van een notitie kan er gerefereerd worden naar het gerelateerde product op het dossier. Een aantal producten toonden hier de naam dit is opgelost.