Accelerate Changelog Maart
Wat hebben we verbeterd?
Aanvraagformulier NWB bankgarantie aangepast. Een aantal gegevens van de verkopers verwijderd uit het aanvraagformulier; adresgegevens, geslacht en geboortedatum.
Algemene voorwaarden van de OTD heeft niet langer een limiet aan tekens. Door een limiet op het aantal tekens kon niet iedereen haar volledige algemene voorwaarden tonen bij de OTD. De limitering is verwijderd.
BNP bankgarantie aanvragen met handmatig opgevraagd Koopcontract. Vanaf nu kun je de BNP bankgarantie al aanvragen voordat de geldverstrekker de koopakte opvraagt: voeg zelf handmatig in de per HDN aangevraagde hypotheek het document 'Kopie koopcontract' toe en vraag de bankgarantie aan.
Document toevoegen in scenario’s, actiepunt? standaard geselecteerd. Wanneer je in een scenario een document toevoegt is de keuze of er direct een actiepunt voor de klant aangemaakt moet worden vanaf nu standaard geselecteerd. Natuurlijk blijft de mogelijkheid bestaan om deze te deselecteren.
Herstructurering Smartcare menu. Door steeds meer mogelijkheden in de module Smart Care was het menu onder Instellingen niet meer heel overzichtelijk. We hebben het menu een nieuwe structuur gegeven om het overzicht te verbeteren.
Inlogmelding wanneer je inlogt via SSO. Log je in via de Azure Single Sign On? Dan kreeg je boven in het groene scherm twee meldingen die over het bovenste menu vielen. Dit is teruggebracht naar één melding zodat het menu weer beschikbaar is.
Lastenverzekering verplaatsen naar een ander dossier Met de juiste rechten is het vanaf nu ook voor een Lastenverzekering mogelijk om deze te verplaatsen naar een ander dossier. Handig als deze per abuis verkeerd is gekoppeld.
Ockto error log toegevoegd aan Brondata bestanden Heeft de klant brondata aangeleverd via Ockto, maar gaat het aanmaken van een dossier in het adviespakket niet goed? Wanneer Accelerate van Ockto een foutmelding retour krijgt, wordt die vanaf nu getoond in een tabel 'Ockto error log' in het dossier onder Externe bronnen, Brondata bestanden. Met deze foutmelding kun je vervolgens contact opnemen met Ockto zodat zij kunnen onderzoeken wat er aan de hand is.
Smartcare: actiepunt “Hypotheekgegevens bijwerken“ is verbeterd Een aantal wijzigingen is doorgevoerd in dit actiepunt:
- Het overzicht met leningdelen is uitgebreid met de kolom “Ingangsdatum rentevaste periode“
- De vraag “Wat vind jij belangrijk“ is verwijderd.
Standaard triggerinrichting voor Bankgarantie Omdat de Bankgarantie steeds vaker per HDN wordt aangevraagd is bij elke licentie een standaard triggerinrichting voor dit product ingericht, behalve voor de licenties waar dit door support al was gedaan. Ga jij de bankgaranties ook per HDN aanvragen? Dan staat de complete triggerinrichting al voor je klaar!
Verbetering ontkoppeling agenda via Agendabeheer De admin kan via Instellingen, Gebruikersbeheer, Agendabeheer gekoppelde agenda’s van gebruikers ontkoppelen. Deze ontkoppelingsmethode werkt niet altijd, bijvoorbeeld omdat de agenda al niet meer bestaat. Een verbetering is doorgevoerd waardoor het aantal succesvolle ontkoppelingen sterk zal verbeteren.
Welke problemen hebben we opgelost?
Binnen een schadeverzekering werden sommige polissen niet getoond op het klantportaal. Dit is verholpen, de polissen zoals je deze in het dossier onder het Schadeverzekeringsproduct vindt worden ook op het portaal getoond.
Gebruik vreemde tekens in map Bestanden. Wanneer je vreemde, niet ondersteunde tekens gebruikt in de map Bestanden wordt dit vanaf nu bij het opslaan gemeld middels een foutmelding.
ORV: bijwerken premieduur obv LX. In en update in het verleden zijn een aantal ORV’s niet bijgewerkt waardoor premies onterecht dezelfde ‘duur in maanden' hebben als de verzekering. Met een migratie zijn voor deze ORV’s de ‘duur in maanden' van de premie alsnog gelijk getrokken aan de duur zoals deze in de LX staat.