Releasenotes Oktober 2024
Wat is er nieuw?
OTD ID meegeven aan documenten in de dossiercontrole
Documenten in de dossiercontrole kunnen gekoppeld worden aan een OTD. Dit kan handmatig of voor documenten die worden opengezet via scenario’s. Mocht je het OTD ID willen meegeven via een scenario, dan kun je een scenario inrichten via instellingen -> dossier en status -> scenario’s. Mail naar support@accelerate.nl om het scenario te laten starten via de trigger dat de OTD is ondertekend en de OTD ID direct te laten koppelen aan de documenten uit het scenario.
Handmatig kun je het document koppelen door in de dossiercontrole een nieuw stuk aan te maken. Vervolgens kun je deze aan de OTD koppelen.
Door op het OTD ID te klikken kom je vervolgens in de OTD gegevens terecht en daar kun je alle gekoppelde documenten gemakkelijk vinden.
Koppelen van documenten toegevoegd aan auditlog
Wanneer een document wordt gekoppeld, wordt dit toegevoegd aan de auditlog.
Datum en tijd toegevoegd aan afspraken in productboom
Om snel inzicht te krijgen in de data van afspraken hebben we een extra regel toegevoegd aan de productboom onder de afspraak. Zo zie je snel wanneer een afspraak heeft plaatsgevonden of nog gaat plaatsvinden.
Wat hebben we verbeterd?
API appointment create uitgebreid met de taal
We hebben de API appointment create uitgebreid met taal. Deze kan enkel gevuld worden met Nederlands of Engels, Accelerate kent geen andere taal.
De trigger HDNInsuranceDate is uitgebreid met een filter op status van de verzekering
Mocht je statussen uit willen sluiten in deze trigger, kun je via support@accelerate.nl een verzoek doen om deze aan te passen. Op deze manier krijg je triggers niet meer als bijvoorbeeld de polis al binnen is.
Globale agenda scherm blijft op gekozen periode na inplannen afspraak
Na het inplannen van een afspraak in de volgende week of maand sprong de globale agenda voorheen terug naar vandaag. Dit is aangepast, vanaf nu blijf je in de periode die je eerder hebt gekozen.
We hebben de communicatie en acties rondom overleden personen verbeterd
De overleden persoon uit het dossier wordt niet meer op het klantportaal getoond. Daarnaast worden er via het scenario geen documenten meer opengezet voor de overledene. Ook wordt de overleden persoon niet meer opgenomen in de OTD. Als laatste hebben we ook bij een overleden persoon een icoon toegevoegd aan de zoekresultaten.
Met één klik meerdere bewerk acties uitvoeren op documenten
Vanaf nu hoef je maar één keer op het potloodje te klikken om meerdere mutaties aan te brengen in een document.
Startdatum ORV aanpasbaar
We hebben een veld toegevoegd voor de startdatum van een levensverzekering. Via de instellingen van de overlijdensrisicoverzekering in het dossier kun je de startdatum aanpassen.
Validatie op HDN postbusnummer
Heb je per ongeluk een cijfer te veel of te weinig opgevoerd in het HDN nummer van een geldverstrekker of serviceprovider? Dan geven we vanaf nu een foutmelding.
Welke problemen hebben we opgelost?
Wijzigen van de adviseur op een afspraak
In sommige gevallen werd een afspraak geannuleerd als de adviseur op een afspraak werd gewijzigd. Dit probleem is opgelost.
Rechten rondom documenten aangescherpt
We hebben de logica omtrent de rechten van documenten inzien, bewerken en verwijderen verbeterd. Je kunt nu gerichter aangeven of een gebruiker enkel het document mag inzien, enkel de documenthistorie, of beide wel of niet.
Document inzien betreft het document zelf in zien. Stuk inzien betreft de historie van het document (vergrootglas).