Accelerate Changelog Juni 2025
Dit hebben we toegevoegd of verbeterd
Een nieuw overdrachtsformulier
Het overdrachtsformulier heeft een update gekregen. Er zijn nieuwe velden toegevoegd en het formulier heeft een nieuwe structuur gekregen.
Klik op nieuw overdrachtsformulier en je ziet het nieuwe formulier!
Mogelijkheid tot het verwijderen van signaleringen
Er is een nieuwe functie toegevoegd voor het verwijderen van signaleringen. Dit betreft een apart recht. Standaard staat dit voor elke admin aan. De admin kan dit recht ook aanzetten voor andere rollen via de gebruikersbeheerpagina.
Op de detailpagina van de signalering is een knop toegevoegd voor het verwijderen. Klik hiervoor op het vergrootglas bij de signalering die je wilt verwijderen.
In de audit log is terug te zien welke signalering is verwijderd en ook kun je zien welke signalering is verwijderd.
Status van een document aanpassen na accorderen op het klantportaal
De status van documenten die door klanten via het klantportaal zijn goedgekeurd, kunnen nu automatisch worden bijgewerkt met een nieuwe triggeractie. Dit stroomlijnt het proces en zorgt ervoor dat de statusbalk van de dossiercontrole actueel blijft. Wil jij dat dit voor jouw licentie wordt ingericht? Neem dan contact op met Support via support@accelerate.nl.
API Entiteiten (fasen, inkomenstypen, klantprofiel) kunnen verwijderen/archiveren
Het is nu mogelijk om fasen, inkomenstypen en klantprofielen te archiveren. Dit kun je doen via instellingen -> API entiteiten. Gearchiveerde waarden blijven behouden op bestaande dossiers, maar kunnen niet meer worden geselecteerd voor nieuwe dossiers.
Dossiercontrole omschrijving toevoegen aan actiepunt
De omschrijving van een document wordt nu correct weergegeven bij het actiepunt op het klantportaal.
Spelfout in Hypotheekcheck opgelost
Diverse spelfouten in de Hypotheekcheck zijn gecorrigeerd.
Inlogproblemen bij gebruik van Azure bij twee gebruikersnamen
De inlogproblemen van Azure bij twee gebruikersnamen voor één gebruiker zijn verholpen.