Wil je een mailing versturen naar je klanten? Dan ben je vast op zoek naar een manier om alle e-mailadressen uit Accelerate te krijgen. Wij leggen hieronder uit hoe je dit doet.
Een mailing lijst aanmaken
- Ga naar
CRM
en kies voorPersonen
- Je ziet nu bovenin je scherm de CRM
querymanager
- Klik op
selecteer een eigenschap
en kies hierbij voorE-mailadres
- Klik op
selecteer conditie
en kies hierbij vooris niet gelijk aan
- Laat het laatste veld leeg
- Klik op
zoeken
- Klik op
exporteren
om de resultaten in een Excel bestand te gieten.
Je mailing lijst specificeren
Je hebt nu een lijst aangemaakt met daarin alle e-mailadressen van al je klanten. Wil je deze lijst specifieker maken? Bijvoorbeeld omdat je een mailing wil verzenden naar alle klanten met een hypotheek. Dan kun je een tweede eigenschap toevoegen:
- Klik op het
plusje
voor de eigenschap Selecteer een eigenschap
, bijvoorbeeld heeft productS
electeer een conditie
, bijvoorbeeld hypotheek- Klik op
zoeken
Je kunt nu een lijst met alle mailadressen van klanten met een hypotheek.
- Klik op
exporteren
om de resultaten in een Excel bestand te gieten.
Veelgestelde vragen (FAQ)
‣