Actiepunt verwijderen
Het kan zijn dat je een actiepunt voor de klant wilt verwijderen, bijvoorbeeld ‘Finale kwijting’ omdat deze niet van toepassing of al in je bezit is. Of het identiteitsbewijs omdat je deze al hebt. Dat kan op diverse manieren:
Actiepunt verwijderen waarbij de actie zichtbaar blijft op het klantportaal; maar als ‘voltooid
Upload het stuk in de bijbehorende dossiercontrole
- Ga naar de dossiercontrole en kies in betreffende rij voor ‘upload’ of het kopieer icoon en selecteer het juiste stuk.
Actiepunt verwijderen en niet meer zichtbaar laten zijn op het klantportaal
Wanneer het stuk helemaal weg kan, ook uit de dossiercontrole kun je –indien er nog geen stuk is geüpload- het stuk verwijderen uit de dossiercontrole door rechts van het stuk op het kruisje te klikken. Wil je wel het stuk bewaren en alleen het actiepunt verwijderen, volg dan de volgende stappen:
- Klik onder het desbetreffende product op Actiepunten voor klant.
- Klik op het kruisje rechts van betreffend actiepunt wat je wilt verwijderen.
Het actiepunt is verwijderd uit de actiepunten voor de klant en dus ook uit het klantportaal, maar nog wel als stuk zichtbaar in de dossiercontrole.