Document aanbieden aan je klant
- Ga naar de dossiercontrole van je dossier (of van je afspraak of hypotheekaanvraag).
- Klik in de dossiercontrole rechtsboven op stuk toevoegen
- Vul in het volgende scherm de gevraagde gegevens in:
- Soort document: scroll door de lijst, of begin met typen om de resultaten te filteren
- Omschrijving: geef een omschrijving mee, deze wordt aan de klant/ TP getoond.
- Status: deze staat standaard op aan te leveren.
- Gekoppeld persoon: kies hier de juiste aanvrager, of selecteer `-` als het gaat om een niet-persoonsgebonden stuk
- Kies bij opties voor “relatie mag dit stuk inzien/downloaden op het klantportaal”
- Klik op bestand toevoegen en selecteer het betreffende bestand en klik op opslaan.
- Het document wordt direct op het klantportaal geplaatst.
Communicatie naar klant
Heb je documenten toegevoegd aan de dossiercontrole zodat de relatie dit kan inzien in het klantportaal? Vergeet dan niet je klant een bericht te sturen. Je kunt vanuit het dossier een email opstellen, gebruik een sjabloon om het jezelf zo eenvoudig mogelijk te maken. Wil je weten hoe je dit inricht? Kijk op emailsjablonen beheren voor meer informatie. Wist je dat je ook geautomatiseerd de relatie kan informeren. Er kan worden ingeregeld dat er automatisch een e-mail gaat naar de klant bij het uploaden van een specifiek stuk in de dossiercontrole. Neem hiervoor contact op met support door een e-mail te sturen naar support@accelerate.nl.