Instellingen
Onder de dossier instellingen kun je basisinformatie terugvinden en deels aanpassen:
- Behandelaar en adviseur: De personen die hier ingesteld staan, zullen de signaleringen in hun werkvoorraad ontvangen. Wil jij een dossier overdragen naar een collega? Pas dit dan hier aan. Eventuele openstaande werkvoorraad is ook automatisch overgedragen.
- Locatie en leadbron: Wanneer de admin locaties en leadbronnen heeft toegevoegd kun je deze hier selecteren.
- Prioriteit: Door een dossier prioriteit te geven komen alle signaleringen op dit dossier in de werkvoorraad bovenaan te staan. Tevens is op het dossier zichtbaar dat het hier gaat om een dossier met prioriteit. Het wordt aangeraden deze functionaliteit alleen bij uitzondering te gebruiken.
- Klant mailen: In de licentie kan ingesteld zijn dat er op bepaalde momenten automatische mails naar de klant gestuurd worden. Bijvoorbeeld bij het inplannen van een afspraak of het beschikbaar stellen van de OTD op het klantportaal. Vink hier aan wanneer je niet wil dat deze klant automatische mails ontvangt.
- Hypotheekdata: wanneer je de datum Ontbindende voorwaarden en Bankgarantie hebt, maar je hebt nog geen hypotheekaanvraag, dan kun je deze data hier noteren.
Dossier deactiveren/verwijderen
Daarnaast kun je hier een dossier deactiveren of als admin verwijderen.
- Deactiveren, in het geval van deactiveren kun je het dossier terugvinden en desgewenst heractiveren in de querymanager.
- Verwijderen, je dossier is definitief weg en kan op geen enkele wijze hersteld worden.
Dossier toegang
Je hebt in het blok 'Dossier toegang' de mogelijkheid om toegang tot het dossier te beperken tot een select gezelschap. Selecteer Ja, dit dossier is vertrouwelijk en klik op opslaan. Nu hebben de admins en de behandelaar en evt. adviseur toegang tot het dossier.
Wil je nog extra gebruikers machtigen? Verplaats deze gebruikers dan van de kolom Andere gebruikers naar de kolom Gebruikers in de toegangslijst en kies voor opslaan.