In een dossier kan je ook een notitie toevoegen. Bijvoorbeeld nadat je telefonisch contact hebt gehad met de klant. Het is hier mogelijk om te kiezen voor meerdere opties. Klik eerst in het dossier op Notities.
Notities toevoegen
Wanneer je de muis boven + Notitie toevoegen houdt komt er een dropdown menu in beeld. Zonder op de knop te drukken kan er dus al een keuze gemaakt worden uit de gewenste type notitie.
Type notities
Wanneer je drukt op notitie toevoegen kom je in het notitie scherm. Hier is het mogelijk om handmatig een notitie toe te voegen. Onderstaand een voorbeeld van de vele diverse opties die gemaakt kunnen worden.
Signalering toevoegen aan de notitie
Ook is het mogelijk om een signalering toe te voegen aan de notitie. Op deze manier kan je bijvoorbeeld een signalering plaatsen in de werkvoorraad van een collega. Deze signalering kan je een uitvoerdatum en tijd meegeven. Mocht je kiezen voor een datum in de toekomst, wordt deze dus pas in de toekomst zichtbaar in de werkvoorraad.
Product toevoegen aan de signalering
Hier kan je aangeven op welk product de notitie van toepassing is.