Klantportaal‣Mijn klant heeft problemen met het inloggen op het klantportaal, wat kan ik doen?‣Mijn klant kan niet zien wat hij/zij heeft aangeleverd via het klantportaal. Kan ik dit aanpassen?‣Mijn klant krijgt de melding 'De geldigheid van deze link is verlopen', hoe kan dit?‣Hoe kan ik een document laten accorderen via het klantportaal?‣Hoe zet ik een factuur op het klantportaal? ‣Hoe voeg ik downloadbare documenten toe?‣Is het mogelijk om opmerkingen toe te voegen aan de actiepunten op het klantportaal?Brondata met iWize of Ockto‣Eén persoon uit het dossier heeft zijn gegevens door middel van Brondata aangeleverd maar nu kan de partner het niet meer invullen, wat nu?‣Het actiepunt "Aanleveren persoonlijke informatie via DigiD" staat nog open maar ik heb wel de gegevens ontvangen. Hoe kan dit?HDN‣Ik heb een aanvraag verstuurd, maar zie deze niet in Accelerate. Hoe kan dat?‣Ik krijg de melding 'Bericht kon niet worden verzonden. Het lokale systeem is niet de afzender van het bericht'. Hoe los ik dit op?‣Hoe verstuur ik documenten naar de geldverstrekker?‣Hoe wijzig ik het HDN postbusnummer van de geldverstrekker?‣Mijn HDN certificaat moet worden verlengd. Wat nu?‣Waarom kan ik niet meer dan 25mb via HDN versturen in Accelerate?Algemeen‣Heeft Accelerate een spellingscontrole?Instellingen‣Waar kan ik een afspraakresultaat aanpassen en toevoegen? ‣Waar kan ik een afspraaktype aanpassen en toevoegen?‣Waar kan ik de adresgegevens voor een afspraak aanpassen?‣Waar kan ik de bijkomende (standaard) kosten die gebruikt worden voor de oversluitberekening aanpassen?‣Waar kan ik een een extra invoerveld creëren voor de CRM kaart Personen?‣Waar kan ik een stuk toevoegen? Het stuk kan ik niet vinden zodra ik op 'stuk toevoegen' klik in de dossiercontrole. Kan ik dit zelf ergens toevoegen?‣Waar kan ik een standaard upload opmerking toevoegen bij een bepaalde type stuk?‣Waar kan ik de standaard klantcommunicatie instellen op formeel of informeel?‣Waar kan ik een scenario aanpassen en toevoegen?‣Waar kan ik een e-mailsjabloon aanpassen en toevoegen?Triggers‣Kan ik een signalering of trigger zelf aanpassen?OTD's & facturen‣Hoe crediteer of verwijder ik een factuur?‣Kan ik achteraf nog korting geven op een factuur?2-factor authenticatie‣Ik krijg een foutmelding: Code is niet juist‣Ik heb mijn telefoon niet bij de hand‣Mijn telefoon is gestolen/verloren‣Hoe reset ik de 2-factor authenticatie‣Ik krijg de foutmelding ‘Gebruikersnaam, wachtwoord en/of authenticatie code is onjuist.’, wat doe ik verkeerd?