iWize brondata naar Findesk

iWize brondata naar Findesk

Gebruik jij de iWize module en ben je Findesk gebruiker. Dan kun je jouw dossiers met één druk op de knop exporteren naar Findesk.

Wat heb je nodig:

Gegevens ontvangen via iWize

Om een dossier te exporteren naar Findesk, moet je klant de gegevens hebben aangeleverd via iWize. Je kunt dit faciliteren door een actiepunt open te zetten: “gegevens aanleveren met DigiD”. Deze kunt je ook automatisch opvragen in bijvoorbeeld je afspraaktriggers.

Maak je nog geen gebruik van iWize? Check dan deze pagina iWize.

Findesk koppeling activeren

Neem contact op met support@accelerate.nl om de Findesk-module te laten activeren.

  1. Is de Findesk module actief? Ga naar Instellingen | Mijn account en klik aan de linkerkant op Findesk koppeling.
  2. image
    💡
    Let op, deze stap moet door elke gebruiker binnen je Accelerate-omgeving die gebruik wilt maken van deze koppeling uitgevoerd worden.
  3. Volg de op de pagina beschreven stappen en koppel je Findesk account.

Findesk koppeling gebruiken

  1. Om klantgegevens naar Findesk te exporteren moet de klant de gegevens hebben aangeleverd middels iWize (of Ockto). Je kunt dit faciliteren door een actiepunt open te zetten: “gegevens aanleveren met DigiD”. Deze kunt je ook automatisch opvragen in bijvoorbeeld je afspraaktriggers.
  2. Heb je de gegevens van de klant ontvangen? Dan kun je het dossier nu exporteren. Klik op Externe bronnen en kies voor Findesk.
image
  1. Klik op Exporteren
  2. Open Findesk en je kunt nu direct verder met het geëxporteerde dossier!