Heb je bericht ontvangen van HDN dat je cerfiticaat bijna verloopt? Dan is het zaak dat je deze op tijd verlengt zodat je probleemloos gebruikt kunt blijven maken van HDN.
Het verlengen van het certificaat is iets wat je zelf moet regelen. We helpen je graag op weg met onderstaande stappenplan:
- Open de computer waarop het HDN certificaat is geïnstalleerd.
- Ga naar HDN Tools - HDN
- Klik op HDN Web Cert
- Kies in het menu "Certificaten" voor "Vernieuwen bestaand certificaat".
- Controleer de gegevens op het scherm, pas deze eventueel aan en klik op "Certificaat vernieuwen".
- Sla het formulier met het gegevensoverzicht op.
- Stuur de benodigde documenten z.s.m. maar in ieder geval binnen 2 weken op naar helpdesk@hdn.nl
- formulier gegevensoverzicht (stap 6)
- een kopie identiteitsbewijs van de persoon van de organisatie die conform de Kamer van Koophandel verbonden is aan de betreffende onderneming.
- een recent (max 6 maanden oud) uittreksel van inschrijving van de KvK.
Je ontvangt binnen 3 werkdagen na ontvangst van de documenten een activatiecode om je certificaat te activeren. Na ontvangst van de activatiecode kunt u de jaarlijkse vergoeding voor het certificaat betalen.
Kom je er niet uit? HDN heeft een hele behulpzame servicedesk, je kunt ze bereiken op 0182 750 585.