Inrichten locatie(s)
Bij het maken van een afspraak wordt de locatie waar de afspraak plaats vindt toegevoegd. Hier kan de admin één of meerdere standaard locaties toevoegen:
- Ga naar instellingen en kies voor afspraken
- Klik aan de linkerzijde op Locaties
- Klik op Nieuwe locatie
- Vul de gewenste gegevens in, upload achter Routebeschrijving indien gewenst een bestand. De opgevoerde locatie is nu te kiezen bij het maken van de afspraak.
NB: Is voor locatie X ook een routebeschrijving geüpload? Dan kan deze op de volgende manier meegestuurd worden per mail naar de klant:
- Bij het aanmaken van een afspraak is als locatie Locatie X aangegeven
- Vanuit de afspraak wordt een e-mail opgesteld of automatisch verstuurd
- Hierbij wordt gebruik gemaakt van een e-mailsjabloon
- Bij dit e-mailsjabloon is door de admin standaard aangevinkt ‘Routebeschrijving naar de locatie van de adviseur’
TIP! Heb je online of telefonisch afspraken, ook deze kun je als locatie toevoegen. Vul dan bij de naam in "Online via Truemeeting/Teams/Googlemeet.