Instellingen | HDN | Document instellingen
Accelerate biedt je de mogelijkheid om vergaande automatisering toe te passen. In dit hoofdstuk leggen we je uit welke middelen je kunt inzetten om het opvragen en aanbieden van documenten te vergemakkelijken.
- Optimaliseer je workflow
- Per document in te richten
Optimaliseer je workflow via document instellingen
In het kort bieden we je de volgende mogelijkheden op document niveau:
- Standaard een actiepunt aan laten maken
- Automatisch doorsturen van documenten naar de geldverstrekker
- Stukken digitaal laten accorderen
Standaard actiepunt
Zet een vinkje bij “standaard actiepunt” om direct een actiepunt aan te laten maken op het klantportaal zodra de geldverstrekker documenten opvraagt per HDN. Voorwaardelijk hieraan is dat in Accelerate staat ingesteld dat documenten automatisch worden opgevraagd in het klantportaal zodra de geldverstrekker documenten opvraagt. Wil je hier gebruik van maken, stuur dan een e-mail naar support@accelerate.nl.
Automatisch documenten doorsturen naar de geldverstrekker
Zet een vinkje bij “Automatisch doorsturen” om dit type document direct naar de geldverstrekker te laten verzenden zonder dat je deze zelf controleert. Dit kan handig zijn om het renterisico te verkleinen. Zodra je een getekend rentevoorstel ontvangt op zaterdag terwijl het rentevoorstel terug moet zijn bij de geldverstrekker op maandag kan je een risico lopen. Door deze optie aan te vinken bij getekend rentevoorstel verklein je dit risico.