Wil jij in één oogopslag kunnen zien of een klant bijvoorbeeld een oud-medewerker is, of werk je met abonnementen en wil je direct kunnen zien welk servicelevel een klant hoort te krijgen. Dit kun je inregelen met indicatoren.
Indicatoren inrichten
- Ga naar Instellingen | CRM | Indicatoren
- Kies Indicator toevoegen en vul de gegevens in:
- Selecteer het type klant
- Geef een label, bijvoorbeeld TOPKLANT
- kies een icoon
- kies een kleur
- Wil je de indicatie zowel op de CRM-Kaart als op het dossier tonen? Zet dan het vinkje aan.
- Klik op opslaan
Het effect zie je hieronder:
Onderwerpen
Gerelateerde onderwerpen
Indicatoren gebruiken
Je kunt een indicator toevoegen op persoonsniveau.
- Ga naar de CRM-kaart van de relatie
- Kies aan de linkerkant voor indicatoren
- Selecteer de indicator die je aan de persoon wilt toevoegen
- Resultaat:
Rapportage op indicator
Met de querymanager onder CRM kun je een rapportage maken op basis van de indicatoren die je hebt toegevoegd.
- Ga naar CRM
- Kies voor personen
- Klik op selecteer een eigenschap en kies voor “heeft indicator”
- Selecteer de betreffende indicator
- Klik op exporteren om een rapportage te maken van de resultaten