- Ga naar instellingen en kies voor klantportaal
- Kies aan de linkerkant voor belangrijke documenten
Je hebt hier de mogelijkheid om diverse documenten beschikbaar te stellen via het klantportaal. Deze documenten staan standaard op het portaal onder het tabblad Belangrijke documenten.
Om het je zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij alvast een aantal categorieen voor je aangemaakt:
- Dienstverleningsdocumenten
- Algemene voorwaarden
- Dienstenwijzer
- Klik op het potloodje achter het product om deze te bewerken
- Er opent een nieuw scherm waarin je de documenten kunt uploaden.
- Klik op opslaan.
Overige documenten beschikbaar stellen
Wil je andere documenten beschikbaar stellen? Denk bijvoorbeeld aan een blanco werkgeversverklaring.
- Klik op categorie toevoegen (vb. overige documenten)
- Vervolgens kies je voor document toevoegen en vul je de gewenste gegevens in.
TIP: Om ervoor te zorgen dat het document na downloaden een ‘normale’ benaming heeft geef je documenten die je uploadt een naam met alleen letters, cijfers en underscore (_). Bijvoorbeeld: DVD_2020. Gebruik geen andere tekens of spaties.