Schadeverzekeringen

Schadeverzekeringen

💡

Schadeverzekeringen zijn onderdeel van de Accelerate update op 13 juli.

Het is mogelijk om in je Accelerate dossier ook schadeverzekeringen te administreren. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.

Schadeverzekering toevoegen

In het dossier kun je onder Product toevoegen kiezen voor ‘Schadeverzekering’:

image

Vul deze velden in en kies voor opslaan:

image

De schadeverzekering is nu toegevoegd.

Je komt op de overzichtspagina van de schadeverzekeringen terecht:

image

In de linkernavigatie is het product schadeverzekering toegevoegd. Klik op de titel om op de overzichtspagina terecht te komen:

image

Schademelding maken

Binnen de schadeverzekering kunnen schademeldingen gemaakt worden.

Klik in de linkernavigatie op Schademeldingen of op de overzichtspagina op het melding maken icoon:

image

Voer nu de melding op:

image

De schademelding komt nu terug in het overzicht Schademeldingen (linkernavigatie):

image

Als je de status van de melding verandert naar 'afgehandeld', wordt de melding verplaatst naar het blok afgehandelde schademeldingen.

Klantportaal

Op het klantportaal wordt de schadeverzekering als volgt getoond:

image

Jouw klant kan de schademelding toevoegen:

image

De meldingen die de status 'open' of 'in behandeling' hebben, worden op het portaal getoond:

image

Bij het doen van een melding op het klantportaal wordt er een signalering gemaakt voor de verzekeringsmedewerker op het dossier.

Inrichting + instellingen

Er is een nieuwe rol toegevoegd: Verzekeringsmedewerker

Bij Instellingen | Gebruikersbeheer kun je gebruikers deze rol geven:

image

Bij de dossierinstellingen kun je een verzekeringsmedewerker toevoegen:

image

De trigger ‘BWSS\Trigger\TriggerType\NewGeneralInsurance’ is toegevoegd. Wordt er een nieuw schadeverzekeringsproduct toegevoegd dan wordt deze trigger gevuurd. NB deze is niet standaard ingericht! Je zou bijvoorbeeld een (afgeschermd) werkvoorraad kunnen maken: Schadeverzekeringen, en daar een signalering in laten komen op het moment dat een schadeverzekering wordt opgevoerd. Deze is niet standaard ingericht

De trigger ‘BWSS\Trigger\TriggerType\DamageReportCreatedInConsumerPortal’ is toegevoegd. Wordt er een nieuwe schademelding gemaakt op het klantportaal dan wordt dit gesignaleerd. Standaard is ingericht dat dit wordt gesignaleerd bij de Verzekeringsmedewerker op het dossier. Let op: voeg je een schadeverzekering toe op het dossier, zorg dan dat je ook een Verzekeringsmedewerker op voert. Anders komt de signalering niet bij een medeweker terecht, enkel in de werkvoorraad Alles van iedereen.

Onder Instellingen | Dossier en status | Schadeverzekeringstatussen: hier kan de admin statussen toevoegen.

Bij e-mailsjablonen kun je e-mails aanmaken onder de scope Verzekeringen.

Door naar het volgende hoofdstuk?

Overige producten
Overige producten