Scenario’s starten

Scenario’s starten

Wil je meer stukken opvragen dan dat er nu opgevraagd worden bij de klant? Je kunt altijd handmatig losse stukken aanmaken, maar met een scenario kun je een door de admin gedefinieerde set in een keer aanvragen.

Meerdere stukken opvragen met een scenario

Wil je meerder stukken in één keer toevoegen én is het een combinatie die vaker voor komt? Bijvoorbeeld in het geval van een ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid. Dan is het handig als de admin eenmalig voor deze situatie een scenario inricht. Bekijk hier hoe je een scenario inricht.

Als het scenario is ingericht kun je met de volgende stappen in een keer meerdere stukken tegelijkertijd toevoegen:

  1. Kies in de linker navigatie onder de betreffende hypotheekaanvraag voor scenario starten
  2. image
  3. Selecteer één of meerdere scenario’s naar keuze en kies voor scenario starten. Staat jouw scenario naar keuze er niet bij, neem dan contact op met de admin.
  4. De stukken worden aangemaakt in de dossiercontrole en afhankelijk van de inrichting direct als actiepunt opengezet op het klantportaal.

Dit zie je ook terug in het dossier:

  • In de dossiercontrole zijn de stukken aangemaakt
  • bij Actiepunten voor klant zie je welke acties er zijn opengezet.
  • image