Voorbereiding op het advies
- Advisor kan alleen geactiveerd worden door een dossier aan te maken. De velden voornaam, achternaam, mobiel telefoonnummer, geboortedatum en emailadres zijn hierbij verplichte velden.
- Als je een dossier hebt aangemaakt, kies dan in het dossier voor “product toevoegen". Indien de module Advisor is geactiveerd in de licentie kun je een product toevoegen dat "Advies" heet.
- Geef het advies een omschrijving en druk daarna op de oranje button “Advies aanmaken”
- Nu opent automatisch het scherm met Advisor. De overige producten en afsprakenkaarten worden automatisch ingevouwen, de snelle toegangs balk met de dossiers verdwijnt om Advisor meer ruimte te geven in de omgeving. De producten en afsprakenkaart van Advisor is geopend en begint standaard in de inventarisatie.
Belangrijk: Indien er een partner aanwezig is, vul dan ook deze persoon op in het dossier voordat je een advies aanmaakt. Het achteraf toevoegen van de partner nadat het advies is aangemaakt is niet mogelijk.
Hierbij worden de CRM gegevens al weergegeven die aanwezig zijn in het dossier. Heeft de klant brondata van Ockto aangeleverd dan zijn er twee blauwe buttons aanwezig met “brondata beschikbaar voor …..” Indien je hier op klikt dan wordt de brondata verwerkt.
Algemene tips voor het gebruik van Accelerate Advisor:
- Gebruik Chrome als browser. Accelerate zelf ondersteund 4 type browsers. Bij het advies onderdeel wordt alleen Google Chrome ondersteund
- Gebruik een muis als je op een laptop werkt. In Advisor zitten een tweetal scrollbalken. Het werkt hierbij het prettigst als je met een muis werkt om deze scrollbalken te bedienen
- Je kunt op diverse plekken binnen advisor notities maken. Deze zijn bedoeld voor intern gebruik. Het wordt niet meegenomen in het adviesrapport. De binnendienstmedewerker heeft geen toegang tot Advisor. De notities zijn hierdoor niet zichtbaar. Het is aan te raden om de Accelerate notitiefunctionaliteit te blijven gebruiken.