Changelog Release augustus 2023
Nieuwe functionaliteiten
- Findesk dossier op basis van CRM gegevens. Heeft jouw klant geen brondata aangeleverd? Dan is het vanaf nu mogelijk om in Findesk een dossier op basis van beschikbare CRM gegevens aan te maken.
- Trigger op (ver)nieuw(d)e Risicoclassificatie Wordt een risicoclassificatie (opnieuw) gevuld dan kan dit vanaf nu gesignaleerd worden op de betreffende CRM kaart.
- Plan nu nog makkelijk een afspraak in bij jouw collega’s De agenda heeft een aantal nieuwe mogelijkheden, daarnaast is de weergave ook iets gewijzigd, de agenda kleuren zijn behouden.
- Nieuw is de weergave 'Adviseur' hiermee toon je de agenda's van de geselecteerde adviseurs naast elkaar in plaats van over elkaar heen.
- In de globale agenda kun je voortaan afspraken inplannen voor ander gebruikers
- Jouw laatste selectie (weergave en gebruikers) wordt onthouden, ideaal als je altijd voor een bepaalde selectie gebruikers plant.
- Wil je een bepaalde adviseur uit jouw selectie verwijderen? Klik dan op het kruisje naast zijn naam.
Wat hebben we verbeterd?
- DossierChecker op de afspraak De documenten welke bij het uploaden in het hypotheekproduct door de DossierChecker werden gecontroleerd, worden vanaf nu op bijna dezelfde wijze gecontroleerd op de afspraakscope. De checks mbt de hypotheekaanvraag vallen in de afspraak buiten scope.
- Onderpandadres toegevoegd aan overzicht Producten en diensten. De tabel met Producten en diensten op de overzichtspagina van het dossier is uitgebreid met een extra kolom voor het onderpandadres. Handig voor het overzicht wanneer je meerdere aanvragen voor verschillende panden hebt lopen op één dossier.
- Export Inkomensverklaring ondernemer is uitgebreid De export vanuit de querymanager op het product Inkomensverklaring ondernemer is uitgebreid met de kolommen Aanvraagdatum, Inkomensbeoordelaar, Geldverstrekker en Status.
- SP: uitbreiding placeholders e-mailhandtekening De algemene e-mailhandtekening is voor SP licenties uitgebreid met een aantal extra kantoorgerelateerde placeholders.
- Status meegeven bij handmatig opvoeren hypotheek Voeg je handmatig een hypotheekproduct toe, dan kun je vanaf nu direct de status selecteren.
- Zakelijk inkomen: maximaal aantal karakters bij het veld Corona financieel getroffen? Bij het opslaan van tekst in dit veld was het al niet mogelijk om meer dan 255 karakters op te slaan. Ter verduidelijking wordt dit nu ook aangegeven bij het veld.
- BNP garantiestelling: downloadables vervangen De Algemene voorwaarden en de Verzekeringskaart op het klantportaal zijn vervangen door een nieuwe versie.
Welke problemen hebben we opgelost.
- CRM Kredietverstrekkers wordt niet langer uitgebreid met blanco kaarten. Bij het binnenkomen van een ‘blanco krediet’ werd er automatisch een blanco CRM kaart toegevoegd in de CRM Kredietverstrekkers. Dit is opgelost voor nieuwe aanvragen.
- Google agenda: terugkerende afspraken Heb jij jouw Google agenda gekoppeld en deed jij daar een aanpassing in een afsprakenreeks, dan werd dit niet altijd correct weergegeven in Accelerate. Dit is nu opgelost.
- iDeal betaling op creditfacturen niet meer mogelijk. Vanaf nu is het niet meer mogelijk om een iDeal betaling open te zetten op het klantportaal voor facturen met een negatief bedrag,
- Status Zakelijk Inkomen wordt getoond in het overzicht met producten en diensten. Heb je een Zakelijk inkomen op je dossier? Op de overzichtspagina wordt vanaf nu ook de status van dit product getoond.