Vanuit het klantdossier kun je direct inloggen op het klantportaal van deze klant, zonder dat je daarvoor inloggegevens hoeft te gebruiken. Ga hiervoor naar de snelkoppeling ‘Inloggen op klantportaal’.
Je ziet hier hetzelfde als de klant. Op het tabblad ‘Belangrijke documenten’ kan de klant standaard documenten van het kantoor downloaden.
Op het tabblad Afspraak staan de actiepunten voor de klant. Hier kan de klant de gevraagde documenten aanleveren. De klant kan verschillende soorten bestandstypen uploaden. Accelerate maakt overal automatisch een pdf-document van. Als de klant meerdere bestanden uploadt binnen één actiepunt maakt Accelerate daar één document van.
Als er een actiepunt ‘Aanleveren persoonlijke informatie met DigiD’ is aangemaakt kun je hierop klikken. Je ziet dan onderstaand scherm:
NB. De brondatamodule van iWize of Ockto wordt tijdens de livegang van Accelerate geactiveerd (indien dit abonnement is afgesloten); pas daarna is het actiepunt ‘Aanleveren persoonlijke informatie met DigiD’ beschikbaar.
📝Opdracht 10
Ga naar het klantportaal en upload de volgende documenten:
- Recente salarisstrook
- Werkgeversverklaring
- Taxatierapport
- Vul het kennis- en ervaringenformulier (deels) in
📝Opdracht 11
Ga naar de dossiercontrole in het dossier en upload het volgende document:
- Verkoopcontract huidige woning(en)
Door naar de volgende les?
Signaleringen in het dossier