Als de klant stukken aanlevert kun je deze bekijken in dossiercontrole. Deze krijgen automatisch de status ‘Ontvangen’. Het actiepunt op het klantportaal is dan ook afgevinkt.
Helemaal rechts in dossiercontrole kun je het stuk bekijken en eventueel bewerken, door op het oogje te klikken. Je kunt hier ook zelf stukken uploaden met de blauwe knop.
Het stuk opent in een popup, hier kun je verschillende handelingen uitvoeren.
Zo kun je linksboven de status van het stuk wijzigen.
Heb je een groot document met meerdere pagina's, zoals het taxatierapport, dan kun je met de menu-optie ‘Bewerken’ de volgorde en rotatierichting van de pagina’s wijzigen. Dit doe je door met je linkermuisknop op de betreffende pagina te staan. Deze kun je naar een andere plek slepen, draaien of zelfs verwijderen.
📝Opdracht 14
Bekijk de salarisstrook en keur deze goed.
📝Opdracht 15
Bekijk de werkgeversverklaring. Plaats links een notitie en keur het document daarna af.
📝Opdracht 16
Kijk op het klantportaal bij de actiepunten voor de klant. Staat jouw opmerking bij het afgekeurde document?
📝Opdracht 17
Open het taxatierapport en verander de volgorde van de pagina's. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan.
Door naar de volgende les?
E-mail versturen vanuit het dossier