Via de navigatiebalk onderaan het scherm kom je in Dossiers terecht. Hier vind je jouw dossiers terug.
Nieuw dossier aanmaken
Je maakt een nieuw dossier door op de oranje plusknop rechtsonder in het Dossiers scherm te klikken. Er komt dan een pop-up tevoorschijn, hier wijs je een adviseur/behandelaar toe en vul je de persoonsgegevens in. Je kunt meerdere personen tegelijkertijd aanmaken door op Persoon toevoegen te klikken. Informatie die je wilt toevoegen maar waar geen invulveld voor is in Accelerate Go kan na aanmaak van het dossier aangevuld worden via je computer. Zodra alle informatie correct is ingevuld druk je op Maken om het dossier aan te maken.
Dossier overzicht
Na een nieuw dossier gemaakt te hebben of op een bestaand dossier te tikken kom je in het detailscherm van dat dossier terecht. De voorpagina van ieder dossier is Overzicht. Hier kun je onder andere direct de gekoppelde personen contacteren via de ingevulde contactinformatie. Je navigeert naar de verschillende delen van het dossier via de balk bovenin het scherm, deze kun je horizontaal slepen om meer opties te tonen.
Als je een afspraak of stuk op het dossier aanmaakt, zie je deze ook in dit overzicht terug.
Je kunt op deze items tikken om ze gedetailleerd te bekijken.
Naast het bekijken van het desbetreffende item kun je hier ook de aan het geopende item gerelateerde e-mails, afspraken en dossiercontrole bekijken. Je komt dan terecht in het gekozen scherm, gefilterd op het item. Je navigeert weer terug door van het icoon met de drie puntjes linksboven in het scherm gebruik te maken.
Dossier e-mails
Als je in de navigatiebalk bovenin het scherm op E-mails drukt kom je in het Postvak IN van dat dossier terecht. Hier zie je alleen e-mails die gekoppeld zijn aan het dossier. Meer uitleg over hoe e-mails werken vind je in hoofdstuk E-mails in Accelerate Go.
Je vindt je weg terug naar het dossier door helemaal linksboven op de drie puntjes te klikken en vervolgens op de naam van het dossier te klikken.
Dossier agenda
Als je in de navigatiebalk bovenin het scherm op Agenda drukt zie je de agenda met alleen afspraken die aan dat dossier gekoppeld zijn. Meer uitleg over hoe de agenda werkt vind je in hoofdstuk Agenda in Accelerate Go.
Dossiercontrole
Dossiercontrole bereik je ook via de navigatiebalk. Hier kun je de status van documenten bekijken die bij het dossier horen, en nieuwe stukken toevoegen. Het toevoegen doe je door op de oranje plusknop te klikken en vervolgens de betreffende persoon te kiezen.
Er komt dan een pop-up tevoorschijn, hier vul je onder andere het Type document, de omschrijving en consument in. Ook geef je hier bijvoorbeeld aan of de consument zelf de documenten mag uploaden via het klantportaal. Zodra je de informatie naar wens hebt ingevuld klik je op Maken om het document toe te voegen aan het dossier.
Het gemaakte document vind je dan terug in de lijst. In deze lijst kun je net zoals in je Werkvoorraad filteren door de filterknop rechtsboven te gebruiken.
Hier kun je ervoor kiezen om een document te uploaden door op Upload te klikken.
Er komt dan een pop-up tevoorschijn waar je je bestanden kan toevoegen. Klik op Bestand toevoegen en kies een bestand of kies voor de camera-optie om een foto te maken en de foto direct als bestand toe te voegen. Druk vervolgens op Updaten om het uploaden te finaliseren.
Je kunt in de dossiercontrole ook een ‘pull to refresh’ doen. Dit houdt in dat je door de lijst naar beneden te trekken, je de pagina opnieuw kunt laden.
Notities
Het scherm voor Notities vind je ook via de navigatiebalk. Hier zie je de notities die bij het dossier horen, of maak je nieuwe notities. Dit doe je door op de oranje plusknop te drukken.
Er komt dan een pop-up tevoorschijn waar je de informatie voor de notitie invult. Daarnaast geef je aan of de notitie bijvoorbeeld een signalering in de Werkvoorraad moet worden. Zodra de informatie is ingevuld druk je op Maken.
Je gemaakte notitie vind je dan in de lijst terug.
Door naar het volgende hoofdstuk?
E-mails in Accelerate Go