- Mijn overzicht (standaard)
- Belangrijke documenten (standaard)
- Per product een tabblad (afhankelijk van opgevoerde producten)
OPENSTAANDE ACTIES
Het belletje geeft aan dat er nog openstaande acties zijn voor de klant.
De actiepunten worden aangemaakt in het dossier onder "actiepunten voor de klant"
MIJN OVERZICHT
De pagina waarop de klant binnenkomt, is het tabblad ‘Mijn overzicht’. Hier ziet de klant wie zijn hypotheekadviseur (en indien aanwezig daaronder de dossierbehandelaar) is met bijhorende contactgegevens.
Tevens staat hier de voortgang van het dossier in percentage en de voor de klant openstaande actiepunten. Een startend dossier zal op 0% staan en loopt gedurende het traject op tot 100%. Als op een moment alle actiepunten van het dossier zijn afgehandeld, staat de voortgang op 100%. Wordt een stuk afgekeurd en opnieuw opgevraagd dan komt er weer een openstaande actie. Het percentage in de voortgang zal dan teruglopen.
AFSPRAAK
Wanneer je via Accelerate een afspraak met de klant hebt ingeboekt, krijgt de klant een extra tab ‘Afspraak’ met de gegevens, zoals datum, tijd en locatie. Daarnaast zijn de actiepunten voor de afspraak zichtbaar.
OTD
Is er gekozen voor ondertekening van de OTD op het klantportaal dan ziet de klant dit als volgt:
Klikt hij op Naar OTD dan dient hij akkoord te gaan met de OTD en de algemene voorwaarden:
Is er tevens sprake van een automatische incasso dan staat direct onder de OTD tevens een stuk over de SEPA:
Zodra de klant heeft getekend blijft de OTD ter download beschikbaar.
HYPOTHEEK
In het tweede tabblad met de productnaam, in dit geval ‘Hypotheek’ ziet de klant informatie over het betreffende product. Hier ziet de klant niet alleen de openstaande acties, maar ook de afgehandelde acties voor dit product.
De klant kan de gevraagde acties uitvoeren, de beschikbaar gestelde documenten bekijken en de aan te leveren stukken aanleveren. Mocht de adviseur een opmerking hebben geplaatst bij een document, dan zal de klant dit hier zien.
De klant levert bijvoorbeeld de ‘finale kwijting’ aan:
- Klik op ‘Nu aanleveren’
- Daarna op ‘Kies’ | kies het juiste document | opslaan
De finale kwijting staat nu als volgt in het overzicht:
Op het moment dat je een document opnieuw aanvraagt, bijvoorbeeld omdat deze is afgekeurd, ziet de klant dat terug in het onderwerp van het actiepunt.
BELANGRIJKE DOCUMENTEN
Standaard wordt het klantportaal opgeleverd met een tab ‘Belangrijke documenten’. De admin kan de categorieën en de documenten die hier beschikbaar gesteld worden aanpassen.