Goed nieuws voor alle Smartcare gebruikers! De module is namelijk uitgebreid met ‘de Hypotheek check’. Met deze module kun je jouw klant een vragenlijst laten invullen via het klantportaal. Deze vragen zijn gericht op de persoonlijke en financiële situatie van de klant.
Zodra alle vragen zijn beantwoord, krijgt de klant een advies: ‘Wij adviseren u een afspraak te maken met uw adviseur” (of niet). Je kunt zelf bepalen in welke situaties je een signalering wilt ontvangen op een ingevulde hypotheek check, bijvoorbeeld alleen als het advies is WEL een afspraak te maken.
Heb je al Smartcare? Dan kun je gelijk aan de slag met het inrichten van de Hypotheek check. Kijk hier wat je hiervoor moet doen.
Smartcare: Nieuwe e-mailtemplates
Ook hebben we in de module Smartcare nieuwe e-mailtemplates toegevoegd met de volgende onderwerpen:
- Er is er binnenkort één jarig! (kind 18 jaar)
- Nieuws over uw aflossingsvrije hypotheek
- Het verduurzamen van de woning loont
Je voegt de e-mailtemplates eenvoudig toe via ‘Instellingen’ | ‘e-mailsjablonen’ | ‘Voorgestelde Smartcare e-mailsjablonen’. Selecteer de gewenste sjablonen en klik op toevoegen. Je kunt ze nu terug vinden onder je Smartcare instellingen. Vergeet je ze niet te selecteren, zodat ze ook echt verzonden worden.