Het is mogelijk om in je Accelerate dossier ook schadeverzekeringen te administreren. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
Schadeverzekering toevoegen
In het dossier kun je onder Product toevoegen kiezen voor ‘Schadeverzekering’:
Vul deze velden in en kies voor opslaan:
De schadeverzekering is nu toegevoegd.
Je komt op de overzichtspagina van de schadeverzekeringen terecht:
In de linkernavigatie is het product schadeverzekering toegevoegd. Klik op de titel om weer op de overzichtspagina terecht te komen:
Schademelding maken
Binnen de schadeverzekering kunnen schademeldingen gemaakt worden.
Klik in de linker navigatie op Schademeldingen of op de overzichtspagina op het melding maken icoon:
Voer nu de melding op:
De schademelding komt nu terug in het overzicht Schademeldingen (linkernavigatie):
Als je de status van de melding verandert naar 'afgehandeld', wordt de melding verplaatst naar het blok afgehandelde schademeldingen.
Klantportaal
Op het klantportaal wordt de schadeverzekering als volgt getoond:
Jouw klant kan de schademelding toevoegen:
De meldingen die de status 'open' of 'in behandeling' hebben, worden op het portaal getoond:
Bij het doen van een melding op het klantportaal wordt er een signalering gemaakt voor de verzekeringsmedewerker op het dossier.
Inrichting + instellingen
Er is een nieuwe rol toegevoegd: Verzekeringsmedewerker
Bij Instellingen | Gebruikersbeheer kun je gebruikers deze rol geven:
Bij de dossierinstellingen kun je een verzekeringsmedewerker toevoegen:
De trigger ‘BWSS\Trigger\TriggerType\NewGeneralInsurance’ is toegevoegd. Wordt er een nieuw schadeverzekeringsproduct toegevoegd dan wordt deze trigger gevuurd. NB deze is niet standaard ingericht! Je zou bijvoorbeeld een (afgeschermd) werkvoorraad kunnen maken: Schadeverzekeringen, en daar een signalering in laten komen op het moment dat een schadeverzekering wordt opgevoerd. Deze is niet standaard ingericht
De trigger ‘BWSS\Trigger\TriggerType\DamageReportCreatedInConsumerPortal’ is toegevoegd. Wordt er een nieuwe schademelding gemaakt op het klantportaal dan wordt dit gesignaleerd. Standaard is ingericht dat dit wordt gesignaleerd bij de Verzekeringsmedewerker op het dossier. Let op: voeg je een schadeverzekering toe op het dossier, zorg dan dat je ook een Verzekeringsmedewerker op voert. Anders komt de signalering niet bij een medeweker terecht, enkel in de werkvoorraad Alles van iedereen.
Onder Instellingen | Dossier en status | Schadeverzekeringstatussen: hier kan de admin statussen toevoegen.
Bij e-mailsjablonen kun je e-mails aanmaken onder de scope Verzekeringen.