Onderwerpen
- Beheersignalen in Smartcare
- ORV oversluitsignalen
- Naderende AOW datums
- Naderende einde RVP
- Naderende einde looptijd
- Klanten hebben hypotheek bijgewerkt
- Geïnteresseerde klanten
- Hypotheken met problemen
- ORV’s met problemen
Gerelateerde onderwerpen
Beheersignalen in Smartcare
Naast de hypotheek oversluitsignalen hebben we verschillende andere evenementen waarop we signaleren.
Hieronder volgt een opsomming van de mogelijk beheersignalen met een toelichting op de werking hiervan.
ORV oversluitsignalen
Klik op de knop ORV’s bekijken
om inzicht te krijgen in de ORV's waarop je mogelijk een besparing kunt realiseren voor je klant.
Klik op een regel om naar de oversluitberekening toe te gaan.
Bovenaan de berekening zie je de top 5 potentiele oversluitsignalen. Je kunt de verschillende berekeningen aanklikken en door laten rekenen in het overzicht
Huidige situatie vs. nieuwe situatie
Onder de huidige situatie zie je in één oogopslag de verzekerde bedragen en premie van de huidige ORV.
Aan de rechterkant zie je een opsomming van besparing van de de door jouw gekozen ORV. In de totale besparing kan rekening worden gehouden met advieskosten. Je kunt dit inrichten bij de Smartcare instellingen.
De besparing die je op de ORV kunt aanbieden, kun je niet op het klantportaal plaatsen. Je kunt de getoonde gegevens overnemen in je adviespakket.
Betrouwbaarheid signaal
Het kan zijn dat Accelerate niet alle informatie heeft om een correcte berekening te maken. Mochten er essentiële gegevens missen dan vermelden we dit bovenaan de berekening.
Naderende AOW datums
Geeft je inzicht in de relaties die bijna de AOW leeftijd bereiken. Hoe ver van te voren je dit signaal ontvangt is afhankelijk van je inrichting.
Klik op bekijk signaleringen
om inzicht te krijgen in de relaties die de AOW leeftijd binnenkort bereiken.
- Klik op de regel (of het pijltje) om naar het dossier van de relatie te gaan.
- Klik op
verwerken
om het signaal af te handelen.
Naderende einde RVP
Dit zijn alle leningdelen in Accelerate waarvan het einde van de rentevaste periode nadert. Hoe ver van te voren het signaal aangemaakt wordt is afhankelijk van de inrichting.
Klik op het signaal om doorverwezen te worden naar het betreffende dossier.
Vanuit hier kun je zelf bepalen wat je met de informatie gaat doen.
Je kunt er voor kiezen om de vervolgstap te automatiseren. Samen met een consultant kun je kijken naar je wensen omtrent de workflow. Wil je bijvoorbeeld een automatische mail sturen naar je klant inzake de naderende einde rentevaste periode. Of alvast je klant opnieuw gegevens laten aanleveren via het klantportaal met DigiD. Neem voor advies contact op met 088 766 38 39.
Naderende einde looptijd
Dit zijn alle leningdelen in Accelerate waarvan de einde looptijd nadert. Hoe ver van te voren het signaal aangemaakt wordt is afhankelijk van de inrichting.
Klik op het signaal om doorverwezen te worden naar het betreffende dossier.
Vanuit hier kun je zelf bepalen wat je met de informatie gaat doen.
Je kunt er voor kiezen om de vervolgstap te automatiseren. Samen met een consultant kun je kijken naar je wensen omtrent de workflow. Wil je bijvoorbeeld een automatische mail sturen naar je klant inzake de naderende einde looptijd. Of alvast je klant opnieuw gegevens laten aanleveren via het klantportaal met DigiD. Neem voor advies contact op met 088 766 38 39.
Klanten hebben hypotheek bijgewerkt
Dit is een overzicht van alle hypotheken waarbij de betreffende klant extra informatie heeft verstrekt via het klantportaal. Denk hierbij aan de laatste saldoinformatie van hun hypotheek.
Geïnteresseerde klanten
Je klant kan via het klantportaal aangeven of er interesse is in de besparing. Je krijgt hiervan een melding in je Smartcare dashboard.
Klik op geïnteresseerde klanten om naar het totaaloverzicht te gaan. Hier zie je opgesomd welke klanten graag een vervolg willen geven aan de aanbieding die zij van jouw hebben ontvangen.
Door op de regel te klikken kom je terug in de oversluitberekening.
Opnieuw aanbieden van het voorstel
Wil je de klant opnieuw een voorstel aanbieden? Dat kan middels de oranje ik knop onderaan de oversluitberekening
Hypotheken met problemen
Dit is een overzicht van hypotheken waarvan wij de oversluitberekening niet konden uitvoeren. Vaak kun je dit oplossen door ontbrekende informatie in te vullen.
Door op de knop te klikken onder de teller kom je in een nieuw scherm terecht. In dit scherm zie je de lijst met problemen. Door op een regel te klikken kom je in het betreffende dossier.
Je kunt de melding verwijderen door op het prullenbakje te klikken aan het einde van de regel.
ORV’s met problemen
Dit is een overzicht van overlijdensrisicoverzekeringen waarvan wij de oversluitberekening niet konden uitvoeren. Vaak kun je dit oplossen door ontbrekende informatie in te vullen.
Door op de knop te klikken onder de teller kom je in een nieuw scherm terecht. In dit scherm zie je de lijst met problemen. Door op een regel te klikken kom je in het betreffende dossier.
Je kunt de melding verwijderen door op het prullenbakje te klikken aan het einde van de regel.